Service Desk asiantuntija, Printcom Center Oy (Haku päättynyt)
Olemme suomalainen, vahvaa kasvua tavoitteleva yksityisomisteinen IT-palvelutalo. Toimintamme lähtökohtia ovat tehokkuus ja laatu. Tavoitteemme on kohdentaa tehokkuudella säästetty aika suoraan asiakaspalveluun ja myyntiin. Olemme ylpeitä kasvustamme ja asiakastyytyväisyytemme on erinomaista tasoa, tavoitteemme on rakentaa asiakkaillemme Suomen parhaat IT palvelut.
Meillä on mahdollisuus kouluttautua ja kehittyä yhdessä Suomen ketterimmistä ja nopeimmin kasvavista IT palvelutaloista. Toimitamme palveluitamme valtakunnallisesti yhdessä toimivan yhteistyöverkostomme kautta. Unelmamme on olla alueiden halutuin ICT-alan myynti- ja palveluorganisaatio.
Tärkein voimavaramme kasvun toteuttamisessa on henkilöstömme. Haluamme olla alueemme ja toimialamme halutuin työpaikka, jossa on hyvä tekemisen meininki. Panostamme erityisesti hyvään henkilöjohtamiseen ja sitä kautta jokaisen työntekijämme hyvinvointiin.
Etsimme asiakkaallemme Printcom Center Oy:lle (Porvoo tai Lahti)
Service Desk asiantuntijaa
vakituiseen työsuhteeseen
Toimit asiantuntijana osana Service Desk tiimiä, joka palvelee asiakkaita puhelinpalvelun ja sähköisten palvelukanavien kautta. Huolehdit omalta osaltasi palvelunlaadun ja vasteaikojen toteutumisesta – erinomaisen asiakaskokemuksen tuottaminen on sinulle kunnia-asia.
Olet oma-aloitteinen ja vastuuntuntoinen työntekijä. Sinulla on aito halu auttaa ja kehittää asiakkaan toimintaa. Vuorovaikutus- ja yhteistyökykysi ovat vahvuutesi eikä hymysi hyydy kiireenkään keskellä. Haluat kehittyä urallasi ja oppia uutta.
Voit olla urasi alkutaipaleella tai jo kokeneempi IT-alan osaaja. Arvostamme yrittäjähenkisyyttä ja itsenäistä otetta työntekoon. Tueksesi saat loistavan tiimin, jossa apu on aina lähellä.
Työ on pääosin arkisin tehtävää toimistotyötä. Työssä on etätyömahdollisuus.
Työtehtävät:
- asiakaspalvelu puhelimitse ja sähköisten palvelukanavien kautta
- yhteistyö muiden asiantuntijoiden (esim. lähituki) kanssa
- työtehtävien itsenäinen hallinta tiimin ja esihenkilön tuella
Odotamme sinulta:
- Asiakaspalvelutaitoja
- Teknisten asioiden ymmärtämistä
- Ongelmanratkaisukykyä
- Hyvää suomen ja englannin kielen taitoa.
Eduksi katsomme aikaisemman kokemuksen vastaavista työtehtävistä sekä ruotsin- ja espanjan kielen taidon.
Tarjoamme sinulle:
- mahdollisuuden kehittyä urallasi ja päästä etenemään vaativampiin työtehtäviin
- työntekijöiden hyvinvointiin panostavan työnantajan; kattavan työterveyshuollon ja henkilöstöetuohjelman
- alan parhaat työkalut
- erinomaisen asiantuntijatiimin ja esihenkilön tuen
Työn aloituksen ajankohta: asap
KIINNOSTUITKO? Täytä hakemus palkkatoiveineen kyseisen työpaikkailmoituksen kautta. Liitä mukaan myös ansioluettelosi sekä vapaamuotoinen hakemuksesi. Huomioithan, että käsittelemme hakemuksia saapumisjärjestyksessä ja haku päättyy heti, kun sopiva henkilö löytyy. Lisätietoja tehtävästä antaa Iisu Viinikainen, Henkilöstöpalvelu Heimo Oy, puh. 050 571 8760, iisu.viinikainen@hpheimo.fi