fbpx

Taloushallinnon assistentti (Haku päättynyt)

Henkilöstöpalvelu Heimo luo uudenlaista työnteon ja työn tarjoamisen kulttuuria. Ketterässä ja kokeneessa Heimossa työtä tehdään henkilökohtaisella otteella, rehdisti. Heimotyö-, Heimorekry- ja Heimopäällikkö-palvelut pitävät huolen siitä, että työt löytävät tekijänsä, tekijöillä riittää töitä ja työt tulevat tehdyksi.



Etsimme asiakkaallemme Virnex:lle Lahden keskustaan osa-aikaista

ASSISTENTTIA TALOUSHALLINTOON

Virnex Oy on suomalainen yritys, joka auttaa asiakkaitaan edistämään liiketoimintaansa IT-palveluilla ja konsultoinnilla. Virnex raivaa tietä paremmalle ja tehokkaammalle liiketoiminnalle digitaalisen muutoksen, pilvipalveluiden ja toiminnan optimoimisen kautta kehittämällä virtuaaliset tiimityötavat ja -työkalut parhaalle mahdolliselle tasolle.

Taloushallinnon assistentin tehtävänä on hoitaa toimiston monipuoliset rutiinit ja hektiset tilanteet. Olet etsimämme henkilö, jos sinulla on osaamista taloushallinnon monipuolisista tehtävistä ja halu oppia lisää. Eduksi katsotaan alalle soveltuva koulutus. Tehtäviin kuuluvat mm. laskutus, ostotilaukset, osto- ja myyntireskontra sekä palkkahallinnon avustavat tehtävät ja raportointi. 

Tartut mielelläsi työn tuomiin uusiin haasteisiin ja hahmotat hyvin kokonaisuuksia. Eduksi katsotaan kiinnostus ICT-puolen toiminnoista. Olethan tiimipelaaja, joka kykenee omatoimiseen ja itsenäiseen työhön oman alansa asiantuntijoiden parissa. Työt alkavat sopimuksen mukaan osa-aikaisena noin 2-3 päivää viikossa ja heinäkuussa mahdollisesti kokoaikaisena. Työn kesto alustavasti 6 kuukautta. Tavoitteena on jatkossa työllistää kokoaikaiseesti riippuen asiakasyrityksen tilauskannasta.

Lähetäthän vapaamuotoisen hakemuksesi liitteineen mahdollisimman pian osoitteessa www.hpheimo.fi kyseisen työpaikkailmoituksen kautta. Lisätietoja tehtävästä antaa Marja Koikkalainen, Henkilöstöpalvelu Heimo Oy, puh. 044 777 5102, marja.koikkalainen@hpheimo.fi